niedziela, 22 kwietnia 2012

Jak zadbać o uśmiech?

Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu.

Gabriel García Márquez

Do napisania tego posta skłoniła mnie dyskusja na pewnym forum. Pewien mężczyzna uskarżał się na brak powodzenia u płci przeciwnej. Kobiety, z którymi się spotykał, wyśmiewały go. W którymś poście opisał niedostatki swojej urody. Czytając to, doszłam do wniosku, że nie są to rzeczy, których się nie da naprawić!! Łatwiejszą, a przede wszystkim najważniejszą z tych rzeczy do naprawy było jego uzębienie.

Uśmiech jest jedną z rzeczy, na które zwracamy największą uwagę.



Jeśli chodzi o mnie, czyjś zadbany, biały uśmiech cieszy moje oko :) Natomiast mocno pożółkłe zęby czy też z ubytkami uważam za objaw zaniedbania.

Opiszę tutaj metody, które można zastosować w domu. W celu przeprowadzenia bardziej inwazyjnych zabiegów np. wybielanie metodą Beyond, leczenie protetyczne, leczenie ortodontyczne, proszę się skonsultować ze stomatologiem, ortodontą i/lub protetykiem.
Ku mojej uciesze znacznie łatwiej dostępne są teraz paski wybielające. Kiedy ja przechodziłam kurację, paski można było dostać jedynie na allegro bądź czasami w Superpharmie. Teraz można je dostać także w Rossmannie, zatem dostępność nie jest problemem. Kuracja trwa 7 dni. Na 2 tygodnie przed jej rozpoczęciem warto zacząć używać pasty zmniejszającej wrażliwość zębów, aby uniknąć nadwrażliwości. W czasie jej trwania i na 2 dni po zakończeniu przechodzimy na białą dietę - nie spożywamy nic, co farbuje dywan, bo może zafarbować i nasze zęby. Mówię o unikaniu produktów typu: barszcz, czerwone wino, czarna kawa i herbata. Jednak sądzę, że w ostateczności picie np. kawy przez słomkę i szybkie umycie po niej zębów też jest rozwiązaniem. W zależności od instrukcji na opakowaniu, zazwyczaj paski nakładamy 2 razy dziennie po pół godziny na nieumyte zęby. Po zdjęciu pasków należy odczekać 2 godziny przed następnym posiłkiem. Nie gwarantuję śnieżnobiałego uśmiechu, ale zęby będą się znacznie lepiej prezentować.
Tydzień można się przemęczyć, bo efekt jest bezcenny :D



Zobacz też: Nowy adres i kilka metamorfoz, Inspiracje: Colin Farrell,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz